We geven onszelf een mooi 40 jaar jubileumkado! We hebben ervoor gespaard. Het huidige scorebord op veld 1 wordt vervangen met een gloednieuw LED-scherm van maar liefst 5 bij 3 meter. Het scherm is groot en van hoge kwaliteit (pixel pitch 6 mm). Het beeldscherm kan bewegende beelden tonen, maar wordt natuurlijk ook met speciale Voetbal score-software gebruikt voor standen, tijdvermelding, foto’s van doelpuntenmakers, opstellingen etc. Of als buitenbioscoop met wedstrijden ….. of straks met beelden van het WK in Qatar.

Het LED scherm verkoopt zichzelf. Adverteerders en onze sponsoren krijgen de mogelijkheid om hun reclameboodschap te plaatsen. Voor, tijdens en na wedstrijden, of gewoon door de week.

Het scherm wordt geplaatst links in de hoek van veld 1 (vanaf terras gezien), bij het beachveld. Verheugd en dankbaar zijn wij ook met een prachtige bijdrage van Stichting Vrienden van VV Zeewolde. Onze “stille” donateurs maken deze prachtige investering mogelijk. Dank daarvoor!

De verwachting is dat we na deze mooie zomer, naast een nieuw hoofdveld ook kunnen genieten van dit mooie LED-scherm.