Onlangs hebben wij trots mogen publiceren dat bijna de gehele 1e selectie wederom haar commitment heeft gegeven voor het seizoen 2023-2024 en hiermee laten zien vertrouwen te hebben in de ingeslagen weg. Helaas zijn er ook een tweetal spelers die in Portugal hebben aangegeven dat zij bezig zijn aan hun laatste maanden bij VV Zeewolde en het 1e elftal. Maurizio Sleurink en Alexander Sijtsma hebben aangegeven na dit seizoen te gaan stoppen bij VV Zeewolde.

Maurizio heeft besloten om zich meer op zijn maatschappelijke carrière te gaan richten, waardoor twee keer in de week trainen en op zaterdag een wedstrijd niet meer wenselijk is.
Maurizo heeft de gehele jeugdopleiding doorlopen binnen VV Zeewolde en na uitstapjes bij DVS’33, Horst en ASV Dronten, is hij de afgelopen jaren een vaste kracht geweest voor ons eerste elftal.
Maurizio heeft besloten om voorlopig te gaan stoppen met voetbal.

Alexander is onlangs verhuist naar Kampen. 1,5 jaar geleden maakte Alexander de overstap van VV Nunspeet naar Zeewolde. In zijn eerste volledige seizoen, werd hij gelijk verkozen te speler van het jaar. Iets wat hij hoopt door te trekken in het huidige seizoen, waarin hij wederom bovenaan staat in het ‘TUI Speler van het jaar’ klassement. Een absolute winnaar en wij zullen Alexander dan ook zeker gaan missen. Alexander zal volgend jaar actief zijn bij Go-Ahead Kampen in de 1e klasse.

VV Zeewolde wenst beide mannen alle succes toe in de toekomst en dankt hen voor de getoonde inzet!

De Technische commissie is momenteel druk bezig om het elftal te voorzien van nieuwe impulsen.
Binnenkort zullen wij de eerste nieuwe spelers aankondigen.

Sportieve groet,

Technische commissie