VV Zeewolde heeft de Technische staf van het 1e elftal voor het nieuwe seizoen afgerond. Vorige week werd al bekend dat Ed Engelkes de opvolger zal worden van Carl Aventurin. Vandaag komen hier de overige stafleden bij. Volgend seizoen zullen Ronald Hoek en Levi van Rijn de rol van 1e en 2e assistent van Ed Engelkes gaan invullen op weg naar nieuw succes.

Gertjan de Roder zal naast zijn taak als kracht en hersteltrainer, ook de rol van teammanager blijven bekleden. Erwin Duits zal aanblijven als keeperstrainer en de medische staf zal gedurende de trainingen en wedstrijden worden ingevuld door Daan Winters en Dion Barends. Tot slot zal ridder Henk zichtbaar blijven langs de lijn als vaste vlagger.

Een tweetal stafleden zal aan het einde van dit seizoen afscheid nemen als assistent. Abdelkarim Yahiaoui en Gary Watson hebben reeds aangegeven niet meer beschikbaar te zijn voor deze rol. Abdelkarim heeft een nieuwe uitdaging aangenomen en zal per ingang van het nieuwe seizoen de nieuwe hoofdtrainer zijn van BAS Biddinghuizen. Een langgekoesterde wens om zelf op eigen benen te staan bij een 1e elftal gaat hiermee in vervulling. Wij wensen hem dan ook veel succes en mooie resultaten toe! Gary heeft aangegeven het werk als assistent momenteel niet te kunnen combineren met zijn privé en kiest hiermee voor meer vrije tijd. Beide heren zijn wij zeer erkentelijk voor hun bijdrage dit seizoen en wij zullen hier op passende wijze aan het einde van de competitie aandacht aan besteden.

De meeste stafleden behoeven logischerwijs minder introductie. Graag introduceren wij nog wel de “nieuwe” toevoeging aan de staf. Levi van Rijn, momenteel hoofdtrainer van onze 19-1, heeft in vroegtijdig stadium laten weten graag de overstap te maken naar het senioren voetbal. Na een groot aantal jaren jeugdteams te hebben getraind, wil hij graag onderdeel zijn van een staf waar hij zich verder kan ontwikkelen als trainer/coach. Met het wegvallen van Abdelkarim en Gary kunnen wij gehoor geven aan deze wens. Deze stap past ook goed in de visie van de club, waarbij wij niet alleen oog hebben voor spelersontwikkeling, maar ook voor ons (jonge)kader.

Bovenal willen wij Ed, Ronald, Gert Jan, Erwin, Levi, Daan, Dion & Henk heel veel succes en plezier wensen aankomend seizoen!

De Technische Commissie